Logo propaganda
Napolact
Case Study
Index
Prev Project
Next Project

A fost odată, într-o Românie care se pregătea să adere la UE, un producător regional de lactate adevărate, care, din lipsă de comunicare, era privit mai curând ca prăfuit. Unul dintre supraviețuitorii vremurilor de tristă amintire.

Am luat aceste vremuri. Și le-am transformat în „Ca odinioara”. O campanie integrată prin care am construit un brand de la zero. Mai precis, de la strategie și poziționare, la branding și comunicare.

Am evocat nostalgia pentru timpuri în care viața avea un ritm mai așezat. Când copiii se jucau mai mult pe-afară. Când poluarea era o raritate. Când mâncarea era mai simplă și curată.

Am vorbit despre toate acestea și multe altele și am pregătit Napolact pentru vremuri și trenduri noi, venite din afară, cum ar fi reorientarea către produse locale, cât mai naturale și fără chimicale.

Napolact a devenit astfel un brand tradițional românesc. O alternativă de cursă lungă la mărcile de import cu mașinării de marketing impozante în spate. Și liderul detașat al pieței de lactate din România.

Platformă „Ca odinioara” a fost solul fertil din care au crescut, timp de aproape 10 ani, proiecte ca Gusturi de Demult și Prilej de Răgaz. Iaurturi de altădată cu dulceață parcă făcută de bunica. Și lapte bătut și sana în sticle ca cele de când eram copii.

De-atunci și până în prezent, „Ca odinioara” ne-a pus pe masă nu mai puțin de 7 premii Effie, dintre care unul în categoria Sustained Succes.

În 2012 Napolact se afla pe locul 9 în topul brandurilor preferate de români. Și venise timpul pentru o repoziționare dedicată unui public mai curând urban. Care s-a și întâmplat în 2013, odată cu „Suvoiul cremos”. O campanie dedicată lactatelor de băut, cu execuții în TV, presă, OOH și online, prin care, dacă erai prea ocupat ca să mergi în Ardeal, aduceam noi Ardealul la tine.

Și povestea Napolact merge mai departe.