Logo propaganda
HBO
În derivă - sezonul 2
Index
Next Project

„Bun serial, dar de ce nu are mai multă acțiune?” a fost reacția unei părți din publicul primei serii În Derivă. Așa că, pentru seria a doua, lansată la doi ani după premieră, am gândit un plot prin care să atragem în fața ecranului mai mulți spectatori pasionați de finețuri psihologice desfășurate între patru pereți.

O demonstrație că viața interioară are și ea explozii și urmăriri care dau fiori și palpitații. Pentru că drama e în detalii. Scenariul campaniei a inclus OOH și creative media. Mii de frunze de toamnă stampilate cu chipurile protagoniștilor și data de lansare au fost lăsate să plutească în derivă, din elicopter, deasupra Bucureștiului.

Litere supradimensionate, alcătuind numele serialului și sculptate cu detalii din dramele personajele, au fost plasate în centrul capitalei. Campania a fost premiată la gala ADC*RO și este considerată și astăzi un benchmark de comunicare în întreagă rețea HBO.

HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-Iures HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-liliana HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-familia HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-Crina HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-6 HBO_In deriva 2_OOH_EPA_6x3-rebengiuc