Logo propaganda
Grolsch
Change the City
Index
Prev Project
Next Project

Gri, gri, gri, ce oraș gri. Cu puține excepții, cam asta îți vine ție, locuitor, în cap, când te gândești la orașele României.

Cum ar putea o bere, chiar și una creativă de când se știe, să schimbe un lucru atât de dificil de schimbat? Așa cum a făcut-o Grolsch.

I-a întrebat pe locuitori cum își văd ei cartierul altfel decât în tonuri de gri. Și i-a implicat efectiv într-o intervenție urbană, printr-o platformă online cunoscută deja pentru experimentalism, pe care au fost invitați să-și urce proiectele. Cele selectate au fost apoi transpuse în peisaj. Pardon, oraș.

În Timișoara urbaniștii digitali au creat mobilier pentru parcul orașului. În Cluj, pontoanele Someșului au fost revitalizate și transformate în hub-uri creative.

Experimentul de artă ubană și-a inventat chiar și o tehnică de graffiti proprie: Popnetics. Un tun care arunca automat vopsea colorată, la sunetul deschiderii unui Grolsch.