Logo propaganda
Boromir
Covrigi de Buzău
Index
Prev Project
Next Project

În 2011 Boromir a schimbat ambalajul pentru covrigii de Buzău. Problema era că trebuia să mai schimbe ceva: targetul.

Cumpărat de cei mai în vârstă, Boromir își dorea să aibă un covrig de împărțit și cu snakerii mai tineri, în special corporatiști. Să devină felul lor preferat de mâncat pe tastatură.

Și a reușit printr-o campanie integrată pornită de la un simplu fapt de viață: într-un birou, oricât ți-ai propune, nu vei reuși să mănânci o pungă de covrigi singur, decât dacă te încui în toaletă. Altfel, mereu o să apară cineva, care, sub un pretext sau altul, îți va lua unul. Sau doi. Sau…

De aici “Împarte bucurii”. O campanie despre tipologiile celor care-ți bagă mână în pungă. Venită la pachet și cu delfini în Dâmbovița. Aka viralul anului 2011 în România.

Noul mod de a ambala brandul s-a văzut și în vânzări. Dar și la ADOR și Best Ads care ne-au premiat cu poftă.

Boromir covrigi sare macheta comert Boromir covrigi tarate+masline macheta comert Boromir covrigi tarate+masline wobbler Boromir simulare wobbler covrigi tarate+masline